Αλλαγές και Επιστροφές – theequanimity.gr
Στην εταιρεία μας, theequanimity.gr, κατανοούμε ότι η αγορά κεριών και χειροποίητων ειδών είναι υποκείμενη σε προσωπική προτίμηση και αισθητική. Ως εκ τούτου, παρέχουμε μια διεξοδική πολιτική αλλαγών και επιστροφών για να διασφαλίσουμε την ικανοποίηση των πελατών μας. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα σας εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού περιθωρίου και όρων.
Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά περισσότερες πληροφορίες παρακάτω.
• Αν θέλετε να αλλάξετε/επιστρέψετε ένα κερί ή ένα χειροποίητο προϊόν που αγοράσατε από το theequanimity.gr, έχετε το δικαίωμα να το κάνετε εντός 15 ημερολογιακών ημερών, συμπεριλαμβάνονται οι αργίες. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε την αρχική κατάσταση και συσκευασία του προϊόντος χωρίς να έχει υποστεί αλλοιώσεις κάθε είδους όπως και το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης.
• Κατά την παραλαβή ενός προϊόντος, θα γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι βρίσκεται σε ανέγγιχτη κατάσταση. Εάν η επιστροφή γίνει αποδεκτή μετά τον ελέγχο ποιότητας προϊόντων, τότε θα προχωρήσουμε σε πίστωση των χρημάτων (δεν συμπεριλαμβάνονται τα αρχικά έξοδα αποστολής του δέματος) ή την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, ανάλογα με την προτίμησή σας. Η διάρκεια της συγκεκριμένης διαδικασίας μπορεί να διαρκέσει περίπου 2 βδομάδες από την παραλαβή του προϊόντος κατά την επιστροφή του μέσω του κούριερ. Σε περίπτωση πίστωσης θα πρέπει να γίνει μια νέα παραγγελία online για το νέο ή το ίδιο προϊόν και να προχωρήσει η διαδικασία της πώλησης. Η επόμενη παραγγελία πρέπει να είναι ισάξια ή μεγαλύτερη από το συνολικό ποσό, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων της αποστολής. Εντός ένα (1) μήνα πρέπει να γίνει η χρήση της πίστωσης διαφορετικά λήγει και δεν επαναφέρεται.
Το βάρος των εξόδων επιστροφής επιβαρύνει εξολοκλήρου τον αρχικό παραλήπτη του προϊόντος (πελάτη), καθώς και το βάρος των εξόδων αντικατάστασης ή αγοράς νέου προϊόντος.
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη αν το προϊόν παραληφθεί με αλλοιώσεις κανενός είδους (π.χ.λιωμένο κερί, σπασμένο δοχείο κ.α.) αφού θα έχει συσκευαστεί και αποσταλεί από εμάς ακέραιο. Ως εκ τούτου, στις παραπάνω περιπτώσεις δεν μπορεί να γίνει καμία αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων από εμάς.
Πριν αποστείλετε το προϊόν για αντικατάσταση ή πίστωση θα πρέπει να βγάλετε φωτογραφίες ή βίντεο, καθώς και να εξασφαλίσετε την σωστή συσκευασία και σήμανση εύθραυστου, καθώς και να εσωκλείσετε στο ίδιο πακέτο την απόδειξη αγοράς σας. Αυτό γίνεται για την δική σας προστασία, καθώς μπορούμε να εντοπίσουμε και να αποδείξουμε πως επήλθε η καταστροφή κατά την επιστροφή.
Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην αναλάβει κανένα έξοδο, πίστωση ή αντικατάσταση και το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη στη κατάσταση που παραλήφθηκε και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο τον πελάτη.
Αν έχετε απορίες και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: [email protected]